8 Mars - Mitten av det efterlängtade lovet

Det är Torsdag och nästan heela lovet har gått. Tiden har sprungit iväg fasten att ja inte jar gjort något speciellt.
Jag har städat, ätit, ´gosat och lekt. Den mesta tiden har ja spenderats hos Pierre.

I går myste jag lite med Aylin, badade henne och efter de knatade ja hem till Pierre.
Åkte iväg och handlade mat och sedan blev de kika på Big brother. 

Nyss lagat mat och nu ska ja hoppa in i duschen och sedan vänta tills klockan blir 3.
Tänkte försöka hinna med att baka lite med Aylin idag. Vi får väl se hur det går.

Planen för i morgon är en dag på bus.
Ska försöka få med mig både Mamma, Aylin, Pierre och grabben hans.

Och på lördag åker jag hem till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0