5 mars - livet i Falun.

Har haft en super mysig helg i Falun med de bästa tänkbara sällskapet.
Var meningen att vi skulle ut i Lördags med då en förkylning kom som en chok blev vi hemma i sängen i stället.
Trist.. men vi tar det en annan helg i stället. Jesper kom och höll oss sällskap.

Igår åkte vi in till stan och åt Thai mat. Sedan handlade vi lite gotta till kvällens wallander film.

Nu har jag precis packat ihop min väska för vid 2 går bussen hem till Bollnäs igen.

Tråkigt att lämna Falun men tur att ja har något ja vill hem till i alla fall.

Min nya säng levererades idag, så nu blir det hem och fixa ihop den. Hoppas att mamma vill vara gullig och hjälpa mig. Sen går ja några meter bort och bara myyyyser resten av kvällen.

Det enda som saknas just nu är min kära familj som befinner sig i Thailand. Annars är allt kanon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0