12 mars - förkyld men annars toppen.

Jag har kommit på att ja är expert på att ta ut saker i förväg. saker man inte borde ta ut i förväg.
Det har blivit till en vana för att sydda mig själv och i vissa fall så funkar det och jag kan faktiskt vara glad åt att ja är sån som person, Men i vissa fall gör det allt tusen gånger värre en vad det egentligen är och i de fallen skulle ja göra vad som helst för att inte vara sådan som person. Men ja lär mig!

Har inte gjort så mycket sedan sist. Pappa skjutsade hem mig igår. Gick till p och kollade på Big Brother med han och en kompis.

Förkylningen är inte alls bra. Går upp och ner hela tiden.

Nu ska ja försöka mig på att göra klart lite plugg. Och sedan ska ja knata iväg och hämta hem lillasyster från Dagis.

Om förkylningen känns bra just då ska ja försöka få lillan att vara ute lite.
Ska locka med henne till Lekparken.

Nu ska ja skynda mig att plugga lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0