4 Februari - Fanny, take a chance

Haft en super trevlig kväll med stora syster, det blev tv spel, massa godis och mys. Tack!

Nu ligger jag dock här alldeles ensamen igen och funderar, mitt standad göra nu för tiden.

osäkerhet
Misstag
Kärlek
Vänskap


Har så mycket att tänka på.

Eller snarare tänker massa men handlar lite.

Kommit fram till att jag nog är ganska feg som person endå, de här med att ta risker, de är så svårt.

jag önskar ja kunde vara lite mera, hey how lets go. ´Men icke sa nice.. Antar att de ligger nå bra bakom det med.

Misstag, svårt som fan. Vad räknas som misstag, om de kändes bra för stunden men ångrar saken sen? Om de känns fel hela tiden men man gjorde det endå, om det kändes bra tills någon påpekade det som något dåligt och man fick upp ögonen för hur verkligenheten såg ut. Knepig fråga.

Kärlek, Ännu knepigare fråga. Ska förresten skriva ett kort tal om just vad kärlek är. Kanske ska sätta i gång just nu? Nä skojja! men vad är det egentligen? kan man älska flera samtidigt? finns de enbart en person som är rätt för just mig? är de bra att vara lika eller olika i kärlek? Vad räknas som äkta och oäkta kärlek?

Vänskap, krångligst av allt. Vad räknas som en riktigt vän. Denna fråga har jag frågat mig själv mycket den senaste tiden. Hur är en "äkta" vän.  
I'm thinking..

Djupa samtalsämen så här mitt i natten.

Gulliga små överraskningar, en lapp gömd under kudden där det står hur mycket han älskar en, mysiga middagar, levande ljus och kanske ett bad? Den där extra pussen och "jag älskar dig" viskat i örat, det där gullig smset innan man ska sova, det där fina smycket som gör så man blir påmind om den finase man vet dag in och dag ut, den där rosen som kom helt spåntant, underbart inte sant?

Är väl varjes tjejs kärleksdröm skulle jag tro. I alla fall min. Är man riktigt kär betyder bara den där papperslappen så otroligt mycket. Vi tjejer älskar nog att bli bortskämda på överraskningar. haha

Ah jo.. vart lite för mycket kärlek nu tror ja...

Love is not easy, you know!

Nä en nu ska jag ringa en äkta vän, soooooofie!
Hoppas du inte pussas för mycket för i
need you now.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0