23 februari

Dagarna flyter på som de ska. Jag skrattar, gråter, är glad och ledsen. Livet är ju en berg och dal barna som sagt men ja är inte beredd att kliva av den än. Jag ska kämpa igenom alla dalar och ja ska glädlas åt alla framgångar.

Det finns vissa saker som är tyngre än andra just nu. Det kommer perioder då det är tufft. Svårt att bara glömma och gå vidare. svårt att neka den saknad som faktiskt finns.

Men de går. Det går om man bara vill. och jag vill.

Med hjälp av mina fina vänner, som betyder nå grymt för mig ska ja skratta mig igen resten av den jobbiga tiden.
 
jag ska se det som en utmaning, något ja lärt mig av.

Och det har ja. så otroligt mycket.

Tanken på att bli utbytt mot någon annan, de är den tanken som får mig att tänka de tankar man inte borde.

De är den tanken som skrämmer mig.
Men jag har gjort allt ja kan, och mer kan jag inte göra.

Så som sagt. Jag ska skratta mig bort från dessa tankar.

Så länge ja har saker att se fram emot så går allt.

I helgen är det fullt upp, helgen efter det lämnar ja denna stan och umgår med andra pojkar och flickor i en annan stad. och helgen efter det får ja fin besök även då från en annan stad. älskart!

Ville bara skriva av mig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0