21 februari - blåser is vindar i solskenet.

Hade en riktigt fin födelsedag med de fina vännerna. Efter skolan gick vi alla och åt och efter det köpte vi en massa gotta för att sedan dra hem och mysa, och myspys blev det.

Jag och Mikkis har lagt upp planer på det kommande åren och en sak är säkert. Det kommer bli grymt!

Den knäppa pojken jag sa att ja väntade ett samtal ifrån höll självklart de han lova så vid 10 igår ringde de och sång hördes i bakrunden. Älskar killar som håller vad dom lovar:) 
 
Klockan 8 i morse begav vi oss in till Söderhamn för en dag på badhus, blev dock mest liggande i Relaxen och snacka skit, men trevligt och såklart en massa skratt blev de.

I morgon blir det eventuellt en tripp till Gävle och förhoppningsvis utgång.
Fyller ju inte 18 varje dag.
Späännnande.

Nu ska jag bara byta om till mjukis dressen, städa upp i rummet och sedan kommer en vän och pluggar körkort med mig. Får ju se hur det ska gå, ja som är såå kung på bilar.. Men antar att de är därför vi pluggar. haha smart Fanny.
 


Nä nu måste ja skynda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0